Zobacz także
Klienci, którzy kupili ten produkt kupili również...
Opis
Areometr do sprawdzania poziomu naładowania akumulatora.
Przygotowanie do użycia:
Zdjąć dolny (mniejszy podłużny) korek ze szklanej rurki. Ostrożnie wyjąć pływak zamocowany w gąbce i po usunięciu gąbki umieścić go ponownie w odwrotnej pozycji. Zmoczyć szkło wodą po czym zamocować ponownie korek.
Instrukcja użycia:
Zanurzyć koniec areometru w komorze akumulatora, przy ściśniętym górnym gumowym korku a następnie zdecydowanie zwolnić korek, co spowoduje zassanie elektrolitu. Pływak zacznie się unosić.
Głębokość zanurzenia pływaka w elektrolicie jest uzależniona od jego gęstości, a więc od stopnia naładowania akumulatora.
Zielony obszar nad poziomem elektrolitu -
akumulator naładowany.
Biały obszar nad poziomem elektrolitu -
akumulator naładowany w 50%.
Czerwony obszar nad poziomem elektrolitu -
akumulator rozładowany.
Po odczytaniu gęstości elektrolit wlać z powrotem do odpowiedniej celi akumulatora.
Przygotowanie do użycia:
Zdjąć dolny (mniejszy podłużny) korek ze szklanej rurki. Ostrożnie wyjąć pływak zamocowany w gąbce i po usunięciu gąbki umieścić go ponownie w odwrotnej pozycji. Zmoczyć szkło wodą po czym zamocować ponownie korek.
Instrukcja użycia:
Zanurzyć koniec areometru w komorze akumulatora, przy ściśniętym górnym gumowym korku a następnie zdecydowanie zwolnić korek, co spowoduje zassanie elektrolitu. Pływak zacznie się unosić.
Głębokość zanurzenia pływaka w elektrolicie jest uzależniona od jego gęstości, a więc od stopnia naładowania akumulatora.
Zielony obszar nad poziomem elektrolitu -
akumulator naładowany.
Biały obszar nad poziomem elektrolitu -
akumulator naładowany w 50%.
Czerwony obszar nad poziomem elektrolitu -
akumulator rozładowany.
Po odczytaniu gęstości elektrolit wlać z powrotem do odpowiedniej celi akumulatora.
Cechy
Ilość szt w kartonie: |
|
Kraj pochodzenia: |